SEO Plan

+ 150

Bedrijven helpen groeien.

Google

Partner

Maandelijks

Opzegbaar

Inzicht

In rendement

Organische zoekresultaten vormen de belangrijkste bron van internetverkeer naar uw website toe. De eerste pagina met zoekresultaten is hier leidend in. Gesponsorde advertenties bovenaan de zoekresultaten zorgen voor een kleiner gedeelte aan websitebezoekers, maar hebben wel een hogere conversie. Dit betekent dat u meer online verkopen genereert. Het behalen van een hoge positie in organische zoekresultaten kan gecombineerd worden met Google Adwords. Zo kunt u de concurrentie telkens een stap voor zijn. Bovendien wordt u beter gevonden op voor u belangrijke zoekwoorden. Een Adwords campagne ondersteunt de organische resultaten. Uit de praktijk blijkt dat deze ondersteuning na enige tijd vaak niet meer nodig is. Het seo plan richt zich op de totaalaanpak van uw website, zodat deze blijvend beter zichtbaar is binnen de zoekmachines. Intelligent Online richt zich op zoekmachine optimalisatie en gaat de concurrentie aan met vergelijkbare websites uit uw branche. Zo bent u uw branchegenoten altijd een stap voor en behaalt u een betere positie binnen Google.

 

Hoger komen in de zoekresultaten met een seo plan

Beginnende websites zijn meestal slecht vindbaar binnen de zoekresultaten. Wanneer ze helemaal niet vindbaar zijn, kan dit te maken hebben met de nieuwigheid van de website. Zoekmachines hebben de site nog niet geïndexeerd. Ook kan het voorkomen dat de metadata van de website niet klopt. Hierdoor wordt het voor zoekmachines moeilijk om de site op de juiste manier te lezen en te beoordelen. Na een aantal weken krijgt de site een vaste positie binnen de zoekresultaten. Uiteraard gaat u ervan uit dat de site op de eerste pagina van Google staat, maar in de praktijk blijkt dit soms moeilijk haalbaar. Wanneer u de website niet structureel aanpakt en aan linkbuilding doet, behaalt de site ook geen betere resultaten. Seo online marketing is erop gericht om uw bedrijfswebsite zo hoog mogelijk te laten ranken. Alleen zo behaalt u het maximale aan bezoekers en genereert u meer online verkopen. Dat is niet alleen uw doel, maar ook onze doelstelling. Daarom maakt u gebruik van ons seo plan.

 

Zoeken via Google

De meeste internetgebruikers zoeken via zoekmachinegigant Google. Ruim 95% van de Nederlanders vertrouwt op de resultaten van Google. Uit onderzoek blijkt dat de eerste drie tot vier zoekresultaten gelezen en bezocht worden. Daarnaast is het belangrijk om binnen de top 10 te blijven. Want wanneer de eerste resultaten niet aan de eisen van de internetgebruiker voldoen, zal deze verderop kijken. U heeft slechts 2 seconden de tijd om uw website onder de aandacht te brengen. Een goede meta description is hierbij van belang. Deze geeft de omschrijving van uw site weer. Dit wordt zowel door internetgebruikers als door zoekmachine gelezen. Een seo plan richt zich onder andere hier op.

 

Shorttail en longtail zoekwoorden

Met het seo plan van Intelligent Online wordt er zoektermen onderzoek verricht. Bekeken wordt of uw website gebruik maakt van de juiste zoekwoorden. Ook de keyword density of zoekwoorden dichtheid speelt hier een belangrijke rol in. Unieke content is onmisbaar. Google straft duplicate content af. Seo teksten schrijven richt zich niet alleen op unieke content, ook wordt gebruik gemaakt van de juiste zoekwoorden. Er is een verschil tussen shorttail en longtail zoekwoorden. De meeste marketingbureaus richten zich op de shorttail zoekwoorden. Hierin is de concurrentie erg groot. Intelligent Online zet zich in om uw site op shorttail zoekwoorden hoger te laten ranken. Daarnaast richten we ons op longtail zoekwoorden. Deze bestaan uit drie of meer zoekwoorden en zijn geschikt voor specifieke onderwerpen. Door een goede verhouding tussen shorttail en longtail zoekwoorden te hanteren wordt u sneller gevonden binnen Google.

 

Linkbuilding en het opbouwen van een linkprofiel

Nieuwe website hebben nog geen linkprofiel opgebouwd. Dit heeft als voordeel dat deze goed te beïnvloeden is. Oudere websites bezitten soms een linkprofiel dat van negatieve invloed is op de ranking. Google hecht waarde aan kwalitatief goede links. Wanneer deze afkomstig zijn van autoritaire websites, dan verdienen deze zeker de voorkeur. Door gebruik te maken van een alt tekst wordt een link als waardevoller beschouwd. Met behulp van de seo check wordt bekeken waar uw website binnen de zoekresultaten staat en welke verbeterpunten er zijn. Uw linkprofiel wordt opgebouwd of aangepast. Bij linkbuilding focussen we ons op minimaal 2 keywords, afhankelijk van het door u gekozen marketing pakket. Dit kan oplopen tot 12 zoekwoorden. Het seo plan helpt u naar een betere vindbaarheid en bereikbaarheid van uw website.

gratis groeiscan?

N

Meer leads en omzet

N

Tegen lagere kosten

N

Ontdek groei kansen

N

100% vrijblijvend advies

Bedrijven die dankzij ons groeien

Advocaten bureau SAP over intelligent online

Verhuurbedrijf Huurland over Intelligent Online