Lees meer over Google Ads

+ 150

Bedrijven helpen groeien.

Google

Partner

Maandelijks

Opzegbaar

Inzicht

In rendement

Google Ads Trends in 2020 die je niet kan negeren

Google Ads Trends in 2020 die je niet kan negeren

Google Ads Trends in 2020 die je niet kan negeren Met de groeiende concurrentie zoek je altijd methodes om jouw marketing budget optimaal te besteden. Met de diverse Pay-Per-Click (PPC) strategieën kan het echter lastig zijn om de juiste campagnes voor jouw website op...

Lees meer
ROI weergave targeting met Google Ads

ROI weergave targeting met Google Ads

Google stelt dat het nu mogelijk is om de bezoekerspatronen te onderzoeken van consumenten die van plan zijn om een aankoop te doen. In plaats van eenvoudigweg de gebruikers te onderzoeken op basis van het soort websites dat ze bezoeken of het soort interesses dat ze...

Lees meer
Cross Device Data, meten met Google Ads

Cross Device Data, meten met Google Ads

Als online marketeer is het meest ingewikkelde karwei wellicht het meten en beoordelen van Cross Device Data. Er bestaan echter diverse methoden om Cross Device Data beter te onderzoeken. Zo verkrijg je een helder overzicht in hoe de verschillende campagnes met de...

Lees meer
Maak jouw Ads up to date met Ad Customizers

Maak jouw Ads up to date met Ad Customizers

Voor velen is Ad Customizer nog relatief onbekend, maar deze functie kan het verschil maken bij jouw reclamecampagnes. Met Ad Customizers (in het Nederlands ook wel advertentieaanpassers genoemd), kun je advertenties in grote getale aanpassen en bijzonder maken aan de...

Lees meer
Dure Google Ads woorden monitor

Dure Google Ads woorden monitor

Google Ads, iedereen kent het systeem ondertussen wel. Je koopt een zoekwoord in bij Google. Zodra iemand er vervolgens op zoekt, wordt jouw advertentie weergegeven aan de gebruiker. Het werkt zeer eenvoudig. Maar sommige zoekwoorden zijn in de loop der tijd wel zeer...

Lees meer
Betaal minder per klik in Google Ads

Betaal minder per klik in Google Ads

Welke online marketeer droomt er niet van: voor een lagere CPC (kosten per klik) een hogere advertentiepositie binnen Google Ads behalen. Behalve een flinke kostenbesparing zorgt het er ook voor dat de kans op de klikfrequentie (CTR) verhoogt. Dit draagt weer bij aan...

Lees meer
De alleen bellen advertentie in Google Ads

De alleen bellen advertentie in Google Ads

Bij het Google Ads heb je de mogelijkheid om te adverteren met "alleen bellen advertenties". Deze advertenties zijn, in tegenstelling tot de traditionele advertenties, uitsluitend gefocust op het genereren van telefonisch verkeer in plaats van bezoekers naar de...

Lees meer
Kosten Google Ads: hoe zijn deze opgebouwd?

Kosten Google Ads: hoe zijn deze opgebouwd?

Wie optimaal marketing wil uitvoeren moet hiervoor investeren. Maar hoeveel? Dat is bij Google Ads geheel aan jou. Uiteraard zoek je hierbij mogelijkheden om tegen zo min mogelijk kosten een zo hoog mogelijk rendement te verkrijgen. Als je Google Ads op de juiste...

Lees meer
Opties voor lokaal adverteren met Google Ads

Opties voor lokaal adverteren met Google Ads

Google heeft een aantal interessante features in Google Ads als het gaat om lokaal adverteren. Het is gemakkelijker geworden om met Google Ads mensen lokaal te bereiken. Ook kun je je advertenties en campagnes met lokale elementen relevanter maken voor je doelgroep....

Lees meer

De 5 beste biedstrategieën voor Google Ads

Sinds de komst van de flexibele biedstrategieën in Google Ads zijn er eindeloos veel mogelijkheden op het terrein van de biedingen. Voor de optimale opbrengst van jouw reclame campagnes bij het adverteren op Google is het dus enorm belangrijk om te bedenken welke...

Lees meer

Wat werkt effectiever: Google Ads of bloggen?

Ben je liever in de weer met Google Ads of kies je voor een uitgebreide blog? Of is het ook mogelijk om beide instrumenten in te zetten voor online marketing? Met welke methode lukt het om de beste resultaten te behalen? Op een strategische manier Google Ads en blogs...

Lees meer

Adwords analyseren met Google Analytics

Google Ads wordt steeds vaker door bedrijven gebruikt als instrument om meer bezoekers en conversies op hun eigen website te realiseren. Meestal worden hier grote bedragen aan besteed. Toch blijkt dat de reclamecampagnes vaak niet zorgvuldig worden geanalyseerd en...

Lees meer

Nieuwe features in Google Ads (20 features)

Google werkt voortdurend aan innovatie. De updates van Google Ads volgen elkaar in een rap tempo op. Daardoor loop je nog wel eens nieuwe, superhandige features mis zoals inzicht in de prestaties van landingspagina's in shopping campagnes of in-market doelgroepen voor...

Lees meer
Succesvolle Google Ads advertenties voor advocaten

Succesvolle Google Ads advertenties voor advocaten

Succesvolle Google Ads advertenties voor advocaten: waarom is dit zo’n belangrijk onderwerp? Immers: is het niet voor iedereen belangrijk om succesvolle ads te hebben? Natuurlijk wel, maar in de ene branche is dit eenvoudiger dan in de andere branche. In de advocatuur...

Lees meer
Wat is een goede landingspagina voor Google Ads?

Wat is een goede landingspagina voor Google Ads?

Dankzij toenemende concurrentie op het internet wordt de vraag naar een goede landingspagina voor Google Ads steeds groter. Hoe beter je in staat bent een relevante landingspagina met dito doel te realiseren, des te groter is de kans op een conversie. Om één en ander...

Lees meer

Is de Google Ads editor tool handig voor jou?

Veel mensen vragen zich af of de Google Ads editor tool handig is om te gebruiken bij online activiteiten. Hier kunnen we volmondig ‘ja’ op zeggen. Met deze tool kan je eenvoudig en snel alle advertentiecampagnes die je hebt lopen, beheren. Zeker wanneer je meerdere...

Lees meer

Winstgevend toepassen van Google Ads

Voor ondernemers is het winstgevend toepassen van Google Ads erg belangrijk. Wanneer je begint met online advertenties, dan is het goed om vooraf voldoende research te doen. Waar kan ik mijn doelgroep vinden, hoe oud is de klant, wat zijn interesses en meer. En heb je...

Lees meer

Wat is Google display?

Wat is Google display?Google Display is onderdeel van Google Adwords. Met Display kunt u met uw bedrijf adverteren op willekeurige of specifieke andere websites; men noemt dit het Display Netwerk. Overigens spreken hier uitsluitend over websites die hebben aangegeven...

Lees meer
Wat kost een advertentie op Google?

Wat kost een advertentie op Google?

Erg veel bedrijven maken gebruik van een advertentie op Google en met resultaat; u zult binnen korte tijd een behoorlijke boost zien in uw online conversie. In tegenstelling tot bijvoorbeeld het optimaliseren van uw eigen website, is het bij een advertentie op Google...

Lees meer
Wat is Google Adwords?

Wat is Google Adwords?

Steeds meer websites proberen middels Google Adwords snel en effectief bezoekers naar hun website te verleiden, om zodoende een boost te geven aan hun conversies. Google Adwords is, zoals de naam al doet vermoeden, een advertentieprogramma dat is ontworpen door...

Lees meer
Adwords trends 2018

Adwords trends 2018

Adwords trends 2018 2018 is alweer even bezig maar we krijgen steeds meer vragen naar wat nu precies de trends zijn en worden van dit jaar. Vorig jaar heeft Google veel nieuwe functies geïntroduceerd voor Google Adwords. Deze functies werden in 2017 nog niet door...

Lees meer
De nieuwe AdWords update

De nieuwe AdWords update

De nieuwe AdWords update zorgt ervoor dat er drie advertenties bovenaan komen te staan op de pagina van Google. Onderaan de pagina is tevens plaats voor drie AdWords advertenties, wat inhoudt dat de advertenties in de rechter kolom wegvallen. Is de concurrentie minder...

Lees meer