Wie de doelgroep vooral online wil bereiken, die zou Facebook adverteren moeten overwegen. Dit is namelijk een zeer effectieve manier om dit te bewerkstelligen. Door het maken van een goede Facebook campagne kun jij je doelgroep op verschillende manieren bereiken in de vorm van bijvoorbeeld leadcampagnes, campagnes die je bereik vergroten, remarketing via Facebook of middels retargeting. De opties die Facebook biedt zijn talrijk. Als er een instrument is om de online aanwezigheid te vergroten, dan is het wel Facebook, zeker als je Facebook adverteren weet te verweven met je marketingstrategie.
Doelgroep is actief op Facebook
Voor zowel B2B als B2C bedrijven zeer geschikt
Nou is het plaatsen van een bericht echter niet genoeg; niet voor starters, niet voor de bedrijven die actief zijn in de B2B en niet voor de B2C bedrijven. Voor bedrijven wordt het er niet gemakkelijker op om zonder te adverteren toch de doelgroep te bereiken. Gebruikers van Facebook, en dus ook die uit jouw doelgroep, liken veel, maken onderdeel uit van allerlei groepen en hebben gemiddeld genomen zo’n 300 vrienden die op z’n tijd allemaal wel een update plaatsen. En dus worden niet al jouw updates aan jouw doelgroep getoond. Gebleken is dat gemiddeld genomen tien procent van de likers op je pagina ook jouw gedeelde updates zoet. Met andere woorden; hoe meer likes je hebt, hoe groter je bereik wordt. Maar: nog steeds mis je dan nog steeds die 90 procent van jouw likers en dus ook van jouw doelgroep. Negentig procent is natuurlijk veel te veel. Daarnaast bereik je weinig andere mensen behalve die jouw liken, terwijl het juist je bedoeling is om nieuwe groepen binnen je doelgroepen te vinden. Facebook adverteren is de oplossing voor deze ‘problemen’, want adverteren via Facebook is de ultieme wijze om bij jouw doelgroep te komen. Wil je alleen de beste campagnes en mis je zelf de tijd en de kennis? Kies dan voor Facebook adverteren uitbesteden. Intelligent Online is dan de meest geschikte partner om ook jouw Facebook advertenties te verzorgen. Kun jij je focussen op die zaken waar jij zo goed in bent.
Vanuit je Facebook bedrijfsaccount
Streef verschillende doelstellingen na
Facebook biedt tal van verschillende advertentiemogelijkheden
Binnen Facebook is het prima mogelijk om meerdere vormen van advertentiecampagnes te bouwen en te gebruiken. De advertentie opties zijn ontzettend groot. Afhankelijk van het doel dat jij als onderneming hebt, kies je die vorm die het best bij de Facebook reclame past. Afhankelijk van de doelstellingen zijn ook de kosten die je met Facebook adverteren maakt. Zaak dus om altijd precies voor ogen te hebben welk doel je nou precies nastreeft. Zoals bij vrijwel alle vormen van digitale marketing wordt gestart met een analyse. Je gaat dan kijken wat nu precies je doelgroep is, welke boodschappen zet jij precies in om je doelgroep op de goede manier te bereiken en met welke kanalen wil je dat gaan doen? Het wil nog wel eens gebeuren dat ondernemers eerst aan de slag gaan met de advertentiemogelijkheid die Facebook heeft. Pas later komen ze er achter dat er geen doelstelling is bepaald. Zo kan Facebook adverteren een negatieve bijdrage leveren aan jouw bedrijf en creëer je dus een averechts effect. Begin dus met de formulering van je doelstelling. Als je besluit te kiezen voor Facebook adverteren uitbesteden, dan zullen dergelijke missers niet aan de orde zijn uiteraard.
Het verschil tussen Do-fase en See-fase
Je kunt in dit kader overigens beslist gebruik maken van het marketingmodel van Google, beter bekend als het See, Think, Do, Care model. Dit model laat je goed nadenken over jouw doelgroep, Daarnaast biedt het je informatie over de klantreis die de doelgroep maakt en waar in die reis de doelgroep precies is. Houd je hier rekening mee, dan weet je dat je in de See fase, waarin dus nog niet gericht gezocht wordt naar jouw onderneming, iets anders communiceert via een ander kanaal dan als men in de Do-fase is. Is de klant in de Do-fase, dan is de klant wel nadrukkelijk klaar om te kopen, dan verwacht de klant een ‘koop nu bij ons‘ boodschap. Pas je dit echter in de See-fase toe, dan schiet jij je doel voorbij. Facebook adverteren is inzetbaar in alle fases van de klantreis. Dit kan heel goed, mits jij je boodschap maar koppelt aan de doelstelling en de juiste vorm van adverteren op het sociale medium kiest.
Leads genereren en aan bekendheid winnen
Kijk je naar Facebook, dan heb je verschillende opties en diverse mogelijkheden om te adverteren. Dit zijn specifiek bekendheid, bereik, verkeer, betrokkenheid, app-installaties, videoweergaven, leads genereren, chatberichten en conversies, verkopen uit catalogus en winkelverkeer. De eerste optie, bekendheid creëren voor jouw merk, betekent niets anders dan dat je doelgroep moet weten dat jij er bent. In de eerste fase van de klantreis wil je vooral bewustwording en bekendheid creëren voor jouw merk. Als jij jouw doelgroep bekend wilt maken met jouw merk, dan is het goed om te beginnen met de campagne ‘merkbekendheid’ doelstelling. Zelfs de grotere merken kiezen voor de instelling ‘merkbekendheid’. Spotify bijvoorbeeld, promoot op deze manier de playlist en wil die zo bekendheid geven. Spotify doet dat op een speciale manier door gebruik te maken van creatieve video’s of een quiz. Dat doen ze niet omdat ze dat zelf leuk vinden, dat doen ze om de aandacht te krijgen. Natuurlijk is het daarna heel leuk als mensen de app van Spotify downloaden en een betaald account nemen, het was niet direct de insteek van deze reclameboodschap. Om er achter te komen wat goed werkt om jouw betrokkenheid en bewustwording rondom je merk, is het altijd verstandig verschillende soorten advertenties en divers retargeting functies uit te proberen. Kijken dus welke als beste werkt.
Volgens een bepaalde strategie
Een insteek om voor Facebook adverteren te kiezen kan ook het genereren van bereik zijn. Wil je bijvoorbeeld bepaalde nieuwe producten of diensten en meteen ook je gewijzigde openingstijden aan de buitenwereld laten zien, dan kun je kiezen voor de optie ‘bereik genererende campagne’. Met een dergelijke campagne bereik je een zo groot mogelijke doelgroep. Hoe beter dus je mensen weet te bereiken, hoe beter ook de achterliggende doelstelling van de campagne is. Online adverteren doe je als ondernemer nooit zomaar, dat doe je met een bepaald doel voor ogen. Dat doel kan er op gericht zijn om ervoor te zorgen dat er een specifieke actie komt bij mensen die jouw advertentie zien om op deze wijze bijvoorbeeld leads te genereren. Andere doelstelling kan zijn de gebruikers van social media naar je website te leiden, of naar je app of je messenger te leiden Dit kan door ‘verkeer’ aan te vinken. Wat je kunt doen is een product of dienst aanbieden, waarbij gebruikers van social media op een button te klikken met daarop ‘meer info’. Je kunt zelfs met behulp van een video proberen nieuwe medewerkers te werven, die dan weer op jouw website de informatie over de vacature tot zich kunnen nemen en daar eveneens een formulier in kunnen vullen.
Vergroot zo de betrokkenheid
Kies je voor de optie ‘verkeer’ dan gebruik je advertenties die zorgen dat niemand het platform verlaat. Dergelijke advertenties zijn overigens verantwoordelijk voor liefst 40 procent van het totaal bestede budget in Facebook advertisement. Kies je voor de doelstelling ‘betrokkenheid’, dan is je intentie ervoor te zorgen dat meer mensen je bericht zien en op het bericht reageren. Conform deze doelstelling kun je verschillende soorten advertenties maken, advertenties die ervoor kunnen zorgen dat de betrokkenheid vergroot wordt, de pagina gepromoot wordt of kunnen zorgen dat er meer mensen op je pagina komen, bijvoorbeeld als je een evenement houdt. Ga je voor meer betrokkenheid, dan krijg je vaak meer ‘vind ik leuks’ en krijg je meer mensen die een reactie achterlaten op berichten. Kies je voor deze doelstelling dan is het vaak wel zo dat je de kosten die je maakt niet zomaar terug zult verdienen. Dat is echter niet altijd zaligmakend, want ook bekendheid voor je bedrijf of voor je merk is uitermate belangrijk en is de investering waard.
Meer verkeer op je website
Ondernemers hebben de neiging snel met de vraag ‘wat kost dat’ te komen. Bij een campagne op Facebook zou je dit eigenlijk niet moeten doen. Met behulp van Facebook verdient de investering zich terug in specifiek je naamsbekendheid. Vaak zie je dat na een campagne op Facebook er meer verkeer op je website is. Dat mensen je dus ineens weten te vinden, terwijl ze dus je Facebook advertentie gezien hebben en zo op je website uit zijn gekomen. Adverteren op Facebook kan op heel veel verschillende manieren, Idealiter wil je uit elke vorm het maximale halen, Facebook adverteren uitbesteden is dan het beste wat je kunt doen. Intelligent Online geldt als specialist op dit gebied.
Koppelen met Google
Video adverteren: de plussen en minnen
Populair als je kijkt naar Facebook adverteren is video-adverteren. Meer en meer zie je deze manier van adverteren ook op de social media. Je weet het zelf; je kunt tegenwoordig heel snel even een video of een vlog maken en die als update gebruiken voor jouw onderneming. Omdat steeds meer mensen en bedrijven van deze mogelijkheid gebruik maken, moet je wel inspanningen leveren om echt op te vallen. Pas ook op met de hoeveelheid video’s je plaatst. Er kan namelijk verzadiging optreden. Let ook op de kwaliteit van de video’s en wees daar kritisch op. Toch liggen er wel degelijk grote mogelijkheden als je met video’s gaat werken. Bewezen is dat als je er in slaagt om de kijker direct te boeien – in de eerste vijf seconden van de video- dan werkt een video zeer positief. Dat is ook de reden dat steeds meer bedrijven op Youtube adverteren. In de praktijk kun je zoal in een handvol seconden je doelgroep bereiken. Je kunt prima je verhaal met en zonder geluid vertellen. Wellicht weet je dat de meeste mensen het geluid van de social media kanalen uitgeschakeld hebben. Door ook deze groep mensen een interessant verhaal te bieden, je zou aan ondertiteling kunnen denken, val je al snel op tussen al die andere bedrijven, die met een video update willen scoren.
Genereer sales gekwalificeerde leads
Facebook adverteren is nadrukkelijk bedoeld om leads te genereren, iets dat prima kan met een leads ad campagne. Je kunt via Facebook uitstekend sales gekwalificeerde leads genereren, onder meer in de vorm va e-mailadressen van mensen die interesse hebben in jouw merk of jouw bedrijf. Deze manier van adverteren wordt ook wel een lead ad Facebook advertising campagne genoemd. Je zet dan dus binnen het platform nadrukkelijk in op mensen die eventueel contact met je op kunnen nemen. Wat je doet is een formulier van Facebook koppelen aan jouw advertentie. Het formulier vouwt uit wanneer er op je advertentie geklikt wordt. De gegevens kunnen automatisch voorgeladen worden wanneer mensen dit in hun profiel hebben staan. Het kan echter ook binnen het CRM dat jij toepast. Er is vanuit verschillende CRM systemen, dan kun je denken aan HubSpot CRM, een koppeling te maken met Facebook. Op die manier heb jij de verzamelde gegevens niet alleen meer in Facebook opgeslagen staan, maar meteen ook in het CRM dat jij toepast. Met de gegevens binnen het CRM kun je onder meer een marketing automation e-mail flow opbouwen. Vervolgens kan je salesteam er mee aan de slag. Als je besluit te kiezen voor een lead ad campagne geldt dat de kosten van adverteren wat hoger liggen dan andere campagnes op Facebook. Het is daarom altijd belangrijk om eerst voor jouw bedrijf te berekenen hoeveel een nieuwe klant je mag gaan kosten.
Krijg je de consument zo ver een aankoop te doen?
Ook als je een moeilijker product of dienst aan wilt bieden kan Facebook echt iets voor je betekenen. Ook ‘chatgesprekken’ kan namelijk een doelstelling zijn als je via Facebook gaat adverteren. Jouw doelgroep kan dan via Messenger contact met jou zoeken. Daar kun je de doelgroep van meer informatie voorzien en die op een inbound manier van voeding voorzien, iets dat ook wel nurturen genoemd wordt. Doel is natuurlijk om te proberen de consument zo ver te krijgen een aankoop van een product of dienst te doen.
Gebruik Facebook Pixel om conversies bij te houden
Wat ook al een interessante optie is, is gebruik maken van Facebook Pixel als conversies bijhouden je specifieke doelstelling is. Je kunt via Facebook de doelgroep betrekkelijk eenvoudig doorsturen naar een bepaalde andere pagina. Op die pagina kunnen ze vervolgens extra informatie inwinnen en kunnen ze ook meteen het product of dienst van je afnemen. Contact opnemen is uiteraard ook een optie. De conversies blijven meetbaar vanuit Facebook. Dit gebeurt niet alleen als de doelstelling ‘conversies bijhouden’ gekozen wordt, de gegevens blijven ook meetbaar met Facebook Pixel. Voor webshops en B2C bedrijven kun je via Facebook ook prima de verkoop uit catalogus stimuleren. Het maakt dan niet uit of je on- of offline je producten probeert te verkopen. Kies je voor de ‘verkoop uit catalogus’ doelstelling, dan worden er advertenties gemaakt die geheel automatisch producten uit je catalogus weergeven gebaseerd op jouw doelgroep. Kies je deze doelstelling, maak dan een catalogus aan in de ‘catalog manager’ van Facebook. Vervolgens kies je de categorie die aansluit bij jouw bedrijf in de vorm van onder meer E-commerce, reizen, vastgoed en auto.
Facebook adverteren uitbesteden
Je kunt met Facebook adverteren ook het winkelverkeer verhogen, iets waarover de specialist jou als je Facebook adverteren besluit uit te besteden, je alles kan vertellen. Door te kiezen voor de doelstelling ‘winkelverkeer’ kun je campagnes maken die mensen op een bepaalde locatie benaderen. Deze optie is zeker geschikt als jij meerdere fysieke winkels of restaurants hebt. Door op deze manier te adverteren is het mogelijk om reclame op Facebook te gebruiken om de doelgroep naar de dichtstbijzijnde locatie van jouw bedrijf te leiden.
Target op basis van locatie, geslacht en leeftijd
Kijken we naar adverteren op Facebook, dat zit die kracht met name in de targeting. Gebruik je Google Ads, dan gebruik je vaak verschillende doelgroepen. Voer je een Google Ads campagne, dan heb je te maken met zaken als RSLA, vergelijkbare doelgroepen, in market doelgroepen, klantmatch en kun je targeten op verschillende demografische kenmerken. Van deze opties maken ook Facebook advertenties gebruik, opties die je doelgroep segmentatie noemt. Ga je adverteren op Facebook, dan kun jij de targeting op basis van locaties, geslacht, leeftijd, talen en connecties inrichten. Bij connecties denk je uiteraard aan de connectie met een pagina, een applicatie of een evenement. Je kunt ook de aangepaste doelgroepen binnen het social media platform gebruiken; bijvoorbeeld het in kaart brengen van bezoekers op jouw website door gebruik te maken van Facebook Pixel, doelgroepen met bepaalde interesses of functies.
Geavanceerde en innovatieve advertentieblokken
Omdat je de targeting zelf specifiek in kunt richten, kun je gelijk ook de reclame op Facebook gericht gebruiken. Daardoor is het een van de meest effectieve vormen van adverteren, en dat beslist niet alleen voor B2C bedrijven die producten of diensten willen verkopen. Zeker ook B2B bedrijven kunnen profijt hebben van Facebook adverteren. Alle doelstellingen met uitzondering van de ‘winkelverkopen’ doelstelling van Facebook zijn speciaal gericht op zowel de B2B als B2C bedrijven. Het is ondertussen bij iedereen bekend dat Facebook je de meest
Facebook heeft ontzettend veel te bieden
Facebook zoekt een nieuwe doelgroep
Facebook remarketing
Zonder aankoop of contactaanvraag
Via een advertentie op Facebook kun je een mooie doelgroep bereiken. Van die doelgroep zal een bepaald percentage daadwerkelijk doorklikken naar je website. Vanuit die groep doet daarna weer een klein percentage een aankoop of bijvoorbeeld een contactaanvraag op je website. Vraag is wat er dan met de grote groep mensen gebeurt die zonder aankoop en zonder contactaanvraag je website verlaat. En die groep laat je natuurlijk niet zomaar gaan. Door gebruik te maken van de Facebook remarketing campagne is het mogelijk deze mensen met een aangepaste doelgroep – gebaseerd op je Facebook Pixel- opnieuw benaderen. Door gebruik te maken van retargeting of remarketing kun je een behoorlijke stijging veroorzaken van het aantal leads, klanten en omzet. Nog mooier is het om deze remarketing te combineren met de remarketing die Google Ads gebruikt. Het is alleen daarom al belangrijk dat jij je Facebook inzet meetbaar maakt voor Facebook Pixel en dit te integreren op jouw website. Pixel gebruik je overigens niet alleen voor het opnieuw benaderen van de doelgroep, maar ook om te weten te komen waar jouw nieuwe klanten precies vandaan komen. Concreet ben je dus prima in staat om middels remarketing via Facebook dat je met een enigszins aangepaste boodschap de doelgroep opnieuw kunt benaderen. Je gebruikt dan niet ‘koop nu’ of ‘neem snel contact op’, maar spits jij je toe op die pagina die zij bezocht hebben. Ingewikkeld? Dat kan best zo zijn. Daarom is Facebook adverteren uitbesteden zo gek nog niet. Ga in gesprek met de specialisten van Intelligent Online om zo tot de beste oplossing wat betreft Facebook adverteren te komen.
Van FBX naar FAN
Voorheen was het overigens nog mogelijk om de retargeting Facebook exchange te gebruiken, ook bekend als FBX. FBX maakte het voor adverteerders mogelijk om hun eigen gegevens te gebruiken en real-time biedingen te plaatsen op het Facebook inventaris en dat tegelijk me targeting en remarketing segmenten van de bezoekers. Dit bereik bleek echter te beperkt – alleen voor desktop- en niet geschikt voor mobiele apparaten en mobiele weergaven. Facebook retargeting exchange is nu dus Facebook Audience Network, ook wel bekend als FAN. FAN maakt het voor adverteerders mogelijk te bieden op advertenties op desktop en mobiele sites binnen het Facebook netwerk. Daarbij inbegrepen zijn ook de sites die zich niet op het platform bevinden. Remarketing via Facebook is nu een stuk eenvoudiger, heel veel effectiever en meer op de doelgroep gericht. Hoewel veel ondernemers meteen wel al overtuigd zijn van de mogelijkheden die Facebook biedt, doemt bij deze groep altijd meteen een andere vraag op: wat gaat dit allemaal kosten?
Kosten en investeringen
Of het nou gaat om adverteren via Google Ads of over Facebook adverteren, altijd komt onherroepelijk de kosten vraag. Gezien de vele mogelijkheden die Facebook te bieden heeft en de verschillende manieren die jij zou kunnen gebruiken, is zo niet te zeggen wat Facebook adverteren je precies gaat kosten. Bovendien gaat de vraag verder. Want de kosten die je maakt zijn niet het meest interessant, maar wel wat je voor elke geïnvesteerde euro terugkrijgt. In euro’s en wat betreft naamsbekendheid. Je kunt de kosten verdelen via het bedrijfsaccount in het advertentiebeheer. Hier kun je kiezen uit verschillende opties. Zo is er looptijdbudget. In dat geval geef jij aan van wanneer tot wanneer een campagne moet lopen. Tussen de aanvang en het einde van die termijn ben je dus bereid een bepaald bedrag te betalen. Op Facebook kun je ook een dagbudget toepassen. Zo houd je de kosten die je maakt per dag in de hand en heb en houd je steeds duidelijkheid en overzicht. Facebook adverteren houdt zich in elk geval altijd aan jouw limiet, aan jouw budget. Er zijn meer platformen die werken met budgetten en limieten, maar daar aan het einde van de rit toch tot wel 20 procent overheen kunnen gaan.
Breng de kosten in kaart
Kosten zijn relatief laag
Hoe groter het budget, hoe groter je bereik
Ga je naar advertentiebeheer om een nieuwe campagne te laten starten, dan zie je meteen hoe groot je potentiële bereik precies is. Facebook adverteren biedt volop kansen. Het is ideaal als jij jouw gehele doelgroep wilt bereiken, bijvoorbeeld als je iemand zoekt om een vacature binnen jouw organisatie ingevuld te krijgen. Als je een brede selectie in je doelgroep maakt, dan bereik je weliswaar in totaal minder mensen met je te besteden budget. Je maakt dan hogere Facebook adverteren kosten om de totale doelgroep daadwerkelijk te bereiken. Hoe groter je budget, hoe meer bereik zul je genereren en hoe meer kliks je ook zult krijgen.
Geen garanties
B2B bedrijven gebaat bij remarketing
Facebook is vooral een erg sociaal medium en vaak wordt gesteld dat het vooral bruikbaar is voor business to customer bedrijven en minder voor B2B bedrijven. Dat is echter bezijden de waarheid. Voor beide groepen is Facebook adverteren bijzonder geschikt om te gebruiken en om zo groei door te maken. Groei met dan gezien worden als leads, klanten, omzet en zeker naamsbekendheid. Dagelijks maken in ons land liefst negen miljoen mensen gebruik van Facebook. Het moet al raar zijn als jouw doelgroep daar niet bij zit. Ieder bedrijf kan dus prima reclame maken op dit social media platform. Als jij je doelgroep helder in beeld hebt, bereik je die specifiek voor jouw onderneming relevant zijn. B2B bedrijven zijn misschien meer gebaat bij remarketing via Facebook. Zo kun je door gebruik te maken van Facebook Pixel je doelgroep opnieuw bereiken én om hier een lookalike audience van te maken een nieuwe doelgroep te vinden.
Langere trajecten
Voed de leads met extra informatie
Intelligent Online
Facebook adverteren uitbesteden is iets dat alleszins het overwegen waard is. Meer dan dat, Facebook adverteren uitbesteden verzekert je van het op de juiste manier benutten van alle mogelijkheden die er zijn, specifiek kijkend naar de producten en diensten die jij aanbiedt en rekening houdend met de doelgroep. Facebook adverteren uitbesteden kan prima bij online marketing bureau Intelligent Online, wat als geen ander kennen zij alle ins en outs van deze manier van adverteren.
Extra handvatten voor gebruik
Facebook adverteren uitbesteden betekent dat je extra handvatten krijgt voor je daadwerkelijk aan de slag gaat met Facebook adverteren. Er zijn nogal wat vragen te beantwoorden; welke doelstelling ga je kiezen, hoe verwerk jij jouw social media gebruik binnen de mix van digitale marketing? Nog een vraag is hoe je zorgt dat jouw Facebook advertenties aansluiten bij de doelgroep en wezenlijk bijdragen aan de groei van je onderneming.
Gedegen campagne
Facebook adverteren uitbesteden kan ook vanwege de factor tijd. Want wil je alles uit de mogelijkheden halen, dan moet je er altijd wel voldoende tijd aan spenderen. De campagnes dienen steeds geoptimaliseerd te worden. Laat je de boel de boel, dan kan het zijn dat je zomaar teveel geld uitgeeft. Intelligent Online kan je altijd helpen. Deze specialist is op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen en kijkt bovendien altijd verder dan alleen een sociaal media kanaal. De specialist kan je ook bijstaan bij het opstellen van een goede, krachtige advertentie en samen met Intelligent Online – ook specialist op het gebied van zoekmachine optimalisatie– kan gebouwd worden aan een gedegen Facebook reclame campagne.
Alles begint met een analyse
De medewerkers van Intelligent Online raden Facebook adverteren uitbesteden aan. Het gehele team is er ook klaar voor en worden via trainingen steeds op de hoogte gehouden van ontwikkelingen binnen Facebook. De kennis is uitermate groot en de specialisten zullen er alles aan doen om alles uit een Facebook campagne halen. In alle gevallen begint het met een analyse, een analyse van de huidige situatie. Aan de hand van de analyse worden kansen in beeld gebracht en kan samen bekeken worden wat de beste strategie is voor je bedrijf.
Uitbesteden is verstandig
Facebook adverteren uitbesteden is dus verstandig, zoals het toch al erg belangrijk is om op de social media kanalen aanwezig te zijn. Het is voor bedrijven simpelweg een perfect podium om reclame te maken. Na een scan, een inventarisatie en onderling overleg kan een strategie uitgestippeld worden. Laat je ontzorgen door de specialisten van Intelligent Online en ook jij als ondernemer zult snel onder de indruk zijn van de reclamemogelijkheden die Facebook te bieden heeft.