Social media Reputatie (onderzoeken wat er gezegd wordt over je merk)
U denkt dat uw reputatie goed is? Maak van het onzekere zekerheid en check uw online reputatie op social media. Bedrijven zijn vaak geneigd zonder een echte doelstelling bijvoorbeeld een Facebook of een LinkedIn account aan te maken. Echter, zonder echte doelstelling vallen deze campagnes vaak in het water. Ook met een doelstelling is het eerst handig om eerst te weten wat uw reputatie in de markt is, hier kunt u immers handig op inspelen. Hoe meet u uw reputatie in de markt dan? Intelligent Online meet met haar software wat er over u gezegd wordt in de markt.
Wat speelt er in de markt?
Er worden vaak meningen gedeeld en oordelen gegeven over uw merk of bedrijf. Dit kan positief of negatief zijn. Bij producten met een lage interesse graad is dit vaak eerder negatief dan positief. Dit is niet tegen te houden. Op dit moment wordt er al gediscusieerd over u op blogs, social media sites, fora en nieuwssites. Hier worden dus ervaringen, maar ook klachten uitgesproken. Hier valt veel winst te pakken, want uw reputatie valt of staat niet met positieve of negatieve recensies maar vooral hoe u hiermee omgaat. Wanneer er een klacht over u wordt vermeld op, bijvoorbeeld Facebook, moet u dit zien als een kans. Wanneer u de klant goed heeft geholpen ziet de rest dit ook en zal de reputatie stijgen. Met Social Media management kunnen we u laten zien wat er speelt, zodat u hier ook snel op kan inspelen en kan meedoen aan de discussie.
Uw reputatie monitoren met Intelligent Online.