Page content

Call tracking

Call tracking

Call tracking (meten van telefoonverkeer)

Het is belangrijk om de resultaten van uw online inspanningen te monitoren. Met programma’s als Google analytics en Google search console krijgt u gemakkelijk inzicht in wat er gebeurt op de website. U kunt precies zien wanneer er bijvoorbeeld een online aankoop of een contactformulier wordt ingevuld. U kunt ook zien hoe vaak en wanneer er naar de contactpagina gegaan wordt. U kunt alleen niet zien wanneer er gebeld wordt.

U krijgt uitstekend inzicht in het gedrag van uw klanten als u naast web analytics ook het telefoongedrag meet. Zo kunt u precies zien wanneer er gebeld wordt naar uw bedrijf. Met Google Adwords link kunt u ook zien met welk woord u telefoonverkeer krijgt. U kunt uw online investeringen dus nog beter verantwoorden.

Voordelen van call tracking:

• Inzichtelijk wanneer er gebeld wordt. Dit is belangrijk omdat ruim de meerderheid van conversies bij dienstverlenende bedrijven telefoonverkeer is.
• U kunt uw marketinginspanningen nog beter meten. Niet alleen met leads maar ook met telefoonverkeer.
• Drie keer zoveel converterende woorden inzichtelijk.

Geïnteresseerd om te zien hoe vaak er gebeld wordt naar u? Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden.

Comment Section

0 reacties op “Call tracking

Plaats een reactie


*